הזמנות ושירות לקוחות :052-3223822

חיפוש
תפילין

התפילין הראשונות שלי!

“וקשרתם לאות על ידיך והיו לטוטפות בין עיניך”..

בר מצווה הוא אירוע מרגש ומשמח! הילד שלנו כבר לא כל כך ילד.. אלא נער מתבגר שמקבל עליו את נעם עול המצוות, החל מיום מיוחד זה הוא מתחיל להניח תפילין וטלית, וכבר משלים למניין..

התפילין הם אות ביננו לבין ריבונו של עולם. את התפילין אנו קושרים על היד ועל הראש, כדי לבטא את הקשר האמיץ שלנו עם הקב”ה. היד מסמלת את פעולותינו ומעשינו במשך היום, והראש מסמל את המחשבות והרצונות הטובים שלנו, ובכך אנו מתפללים שהכל יהיה מקושר לקדושה ולדברים טובים!

חכמינו ז”ל מלמדים אותנו שכל מי שמניח תפילין בזרועו ובראשו, הוא מעיד על הקב”ה שברא שמים וארץ, וכל המעשים כולם קשורים אליו ומכוחו הם נעשים.

רובינו כל כך משקיעים באירוע הבר מצווה, החל מבחירת האולם, התפריט, הבגדים ועוד.. כאשר באים לבחור תפילין, צריכים להשים לב, שהן יהיו ברמה גבוהה, בכשרות מהודרת, שיחזיקו לאורך שנים, כדי שהילד היקר יניח תפילין מהודרות, והאור הרוחני של המצווה ילווה אותו למשך כל היום…

אנו בפאר התפילין שמנו לעצמנו לדגל למכור תפילין מהודרות ביותר, הפרשיות נכתבות על ידי סופר ירא שמים, בכתב יפה, והבתים מעור בהמה גסה, עם הידורים רבים, הרצועות שלנו הן עבודת יד שחורות משתי הצדדים, והכל במחירים נוחים השווים לכל כיס.

אנו רואים בחיבור של הילד למצווה חשיבות עליונה!

ולכן אצלנו בפאר התפילין אנו נותנים את האפשרות  לעבור חוויה ייחודית עם חתן הבר מצווה, כאשר הוא בעצמו שותף להכנת התפילין, בה הילד בעצמו מכניס את הקלף לבתים, בלווי הסברים על תהליך הכנת התפילין ועוד.

נשמח ללוות אתכם ברגעים המרגשים האלו..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן